Üzletviteli tanácsadás
Cégalapítás
Új cég alapításán gondolkodik? Első lépésként keresse fel irodánkat! Többször tapasztaltuk, hogy a cégalapítással foglalkozó ügyvédek többsége nem nyújt megfelelő tájékoztatást ügyfelének, nem hívja fel a figyelmet arra, hogy mi mindenről kell/lehet már alapításkor dönteni, amely döntések a későbbiekben jelentősen befolyásolhatják a cég működését, és hátrányosan érinthetik a cég pénzügyi működését - mindez akár többletköltségekhez is vezethet.
Érdemes átgondolni az alábbiakat:
- vállalkozási forma kiválasztása, beleértve székhely, telephely meghatározása
- A legkedvezőbb adózási struktúra kiválasztása (TAO, KIVA, IPA, ÁFA)
- A tulajdonosi és ügyvezetői jogviszonyok meghatározása
- Alkalmazottak foglalkoztatási struktúrája
Segítjük és támogatjuk a vállalkozás üzletmenetéhez igazodó adminisztrációs folyamatok kialakítását, bizonylatolási rendszer megalkotását, információs igényekhez igazodó könyvelési struktúra kialakítását, tájékoztatási rendszer alkalmazását.
Üzleti elemzés
Üzleti elemzéssel hozzájárulhatunk projektjeinek sikeres megvalósításához, és meglévő működésünk optimalizálásához!
Segítünk a releváns és konkrét célok kitűzésében, pontosítjuk a munkafolyamatokat, így minimalizálni tudjuk a költségveszteséget, valamint törekszünk a minél újabb, hatékonyabb és gazdaságosabb megoldási lehetőségek feltérképezésére!
Mikor lehet szüksége vállalkozásának üzleti elemzésre?
- Ha az elmúlt időszak gazdasági folyamatait értékelni szeretné.
- Hitelfelvétel esetén.
- Ha pályázatot nyújtana be.
- Cégérték meghatározásakor.
- Befektetők esetén.
- Exit esetekben.
Mindehhez készítünk szöveges és számszerű kimutatásokat, elemzéseket, üzleti terveket, előrejelzéseket, auditokat.
E-ügyviteli szolgáltatások
A cégvezetőkre háruló adminisztratív feladatok átvállalásával értékes időt takarítunk meg Önnek, melyet vállalkozásának fejlesztésére, bevételének növelésére fordíthat.
- klasszikus virtuális vagy helyszíni irodavezetés és asszisztencia szolgáltatások
- cégkapu figyelés, cégkapus ügyintézés
- ügyviteli audit, ügyviteli rendszer és folyamatok kidolgozása
- bejövő és kimenő számlák és kapcsolódó dokumentáció készítése, ellenőrzése, kezelése
- utalások előkészítése, utalási értesítő összeállítása
- banki ügyintézés
- kapcsolattartás hatóságokkal
- kimenő és bejövő levelezés kezelése, intézése (ügyfelekkel, hatóságokkal), postázás
Érdekli ez a szolgáltatásunk? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot és megadott elérhetőségein hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.